ОАО «Крыница»

Да 950-годдзя сталіцы піваварная кампанія «Крыніца» выпусціла лімітаваных серыю піва «Легенды Менска»

27 чэрвеня прайшла прэзентацыя лімітаванай серыі піва «Крыніца Прэміум» «Легенды Менска». У сувязі з юбілеем сталіцы часова змяніўся дызайн банкі На ўпакоўцы з'явіліся легенды ў выглядзе трох графічных вобразаў. Мерапрыемства прайшло ў «Чырвоным дворыку», у ім прынялі ўдзел мінчане, якія робяць сучаснасць і будучыню горада лепш ужо цяпер сваімі рукамі.  

У гонар юбілею Мінска «Крыніца» распрацавала нестандартную аўтарскую ўпакоўку для піва «Крыніца Прэміум» (гатунак варыцца па традыцыйнай рэцэптуры пры працяглым працэсе паспявання). У кампаніі ўпэўненыя, што будучыня будуецца на гісторыі. Менавіта таму, убіраючы ў сябе ўсе самыя цікавыя сучасныя тэндэнцыі гарадской жыцця, піваварны завод не забывае аб мінулым.

legends_social_fb_photo.jpg

«Легенды Менска»
- гэта тры ўпакоўкі з найбольш вядомымі менскімі легендамі: пра Мянеска — заснавальніка Менска («Каменныя млыны Мянеска»), Белай Пані Ядвізе Любанскай («Таямніцы Лошыцкай сядзібы») і прывід мэра ў гарадской ратушы («Прывід мясцовай ратушы»). Кожную з легенд можна прачытаць на банку. Іх тэксты ствараюць адчуванне, быццам гісторыі расказаны кім-небудзь з гараджан.

Дызайн-канцэпцыю ўпакоўкі распрацаваў Дзяніс Серабракоў. Для кожнай з легенд былі створаны унікальныя графічныя вобразы і спецыяльна спраектаваны шрыфт, які аб'яднаў графіку і змест гісторый. Усё гэта стварае ўражанне матэрыяльных сведчанняў мінулага.

«Нам заўсёды была цікавая гісторыя нашага горада, працэс яго развіцця, - кажа генеральны дырэктар кампаніі «Крыніца» АлександрКижук. - Таму мы хацелі зрабіць камплімент гораду. Мы ўпэўненыя, што для кожнага горада важныя яго легенды. Гісторыі, якія перадаюцца з вуснаў у вусны і ствараюць асаблівы і непаўторны шарм. Сучасны Менск хутка развіваецца. І важна, што да гэтага прыклалі руку і самі гараджане, якія не пасіўна чакаюць зменаў, а актыўна праяўляюць сябе ў гарадской жыцця». 

Прэзентацыя «Легенд Менску» прайшла ў сэрцы горада - поўным гісторыі ўтульным «Чырвоным дворыку» па вул. Рэвалюцыйная, які так празвалі самі гараджане. Цяпер гэта адзін з цэнтраў культурнага жыцця сталіцы. Тут праходзяць канцэрты, модныя паказы, танцавальныя вечары і г. д.

У рамках прэзентацыі прайшло ток-шоў з удзелам Юрыя Таубкина (архітэктар, мастак і суарганізатар Minsk Design Week), Захара Дудзінскага (арт-менеджэр «Джазавых вечароў ля Ратушы 2013-2016 і многіх іншых буйных культурных падзей) і Іллі Прохарава (саўладальнік крафтовой пякарні Brø Bakery). Усе яны гараджане, якія робяць Менск лепш, цікавей і прывабней. У рамках прэзентацыі ў «Чырвоным дворыку» на адкрытым паветры была паказаная выстава фатографа Паўла Поташникова аб Менску з вышыні птушынага палёту падчас заходаў, світанкаў, ноччу і днём.

Як і большасць свядомых гараджан, кампанія «Крыніца» задумваецца аб мінулым свайго горада, актыўна стварае сваю сучаснасць і будучыню. Завод імкнецца быць не толькі сопричастным важным гарадскім зменаў, але і быць іх ініцыятарам, ствараць інфармацыйныя нагоды і падымаць важныя для сталіцы тэмы. Спрыяць развіццю горада і пазітыўна змяняцца разам з ім. З года ў год Менск становіцца ўсё лепш для гараджан і прывабней для турыстаў, не без удзелу актыўных менчукоў, якія ствараюць ўласныя незвычайныя бізнэсы, цікавыя культурныя мерапрыемствы, сацыяльна важныя праекты.