ОАО «Крыница»

«Крыніца» прадстаўляе новы гатунак - Dubbel

Кампанія «Крыніца» прадстаўляе новы гатунак піва ў траппистском стылі - Dubbel. Ён дапоўніў лінейку «Піўная карта» і стаў першым дюббелем, звараным у Беларусі буйнымі піваварнымі заводамі.

Гатунак быў створаны сумесна з піўнымі блогерамі і знаўцамі піва. Dubbel разліваецца ў бутэлькі аб'ёмам 0,5 літра і з'явіцца на паліцах у канцы адыходзячага года. Dubbel - гэта моцнае і насычанае цукрамі цёмны піва, якое варылі для продажу ў бельгійскіх траппистских кляштарах. Півавары "Крыніцы" звярнуліся да традыцыйнай рэцэптуры і выкарыстоўвалі "правільны" для такога гатунку солад - Chateau Special B.

Піва атрымалася саладкава-фруктовым, з лёгкім прысмакам спецый, водарам сухафруктаў і ірысак. Для надання насычанага колеру і «цукровыя» нотак выкарыстаны карамельны солад, ячмень напоўніў піва збожжавым тонам. Dubbel ад «Крыніцы» валодае ўмеранай горыччу і збалансаваным букетам. Крэпасць - 6,4%, шчыльнасць - 16%.

«Для нас ужо стала традыцыяй выпускаць да калядных святаў піўныя навінкі. Мы вельмі цёпла да яе ставімся і стараемся выбіраць зімовы гатунак, які змесціць у сябе атмасферу і настрой, які пануе ў Напярэдадні Новага года. На гэты раз мы вырашылі стварыць гатунак, які да таго ж буйныя піваварныя заводы да нас у Беларусі не варылі. Таму дапоўнілі нашу лінейку «Піўная карта» новым прадуктам лімітаваных партыі выпуску. Спадзяемся, Dubbel стане выдатным падарункам для ўсіх знатакоў піва краіны »; - Пракаментаваў Аляксандр Кіжук, генеральны дырэктар ААТ «Крыніца».

Адна з асаблівасцяў праекта «Піўная карта» - сумесная праца півавараў "Крыніцы" і піўнога супольнасці Беларусі. Кампанія запрашае блогераў і знатакоў піва, а таксама хатніх півавараў для дэгустацый і працы над рэцэптурай.

Алекс Лейто, піўны блогер і сомелье: «Радасна ўсведамляць, што з выхадам новага гатунку ў крамах яшчэ трошкі павялічыцца разнастайнасць беларускага піва. Антон Бонда, пераможца конкурсу хатніх півавараў Aludarių Taurė, зноў прыязджаў на вытворчасць і сумесна з тэхнолагамі завода рабіў тэставую варэнне ў ручным рэжыме. Вядома, разам з таварышамі спрабавалі вынік. На мой погляд, атрымаўся цалкам цікавае піва па даступнай цане, з ўмеранай крэпасцю, багатае на соладавае і вінныя тоны, з адценнямі святочнага пірага, сагравае - у самы раз да навагодніх святаў ».

«Піўная карта» - гэта лінейка гатункаў, цесна звязаная з гісторыяй паходжання кожнага з іх. На кожнай ўпакоўцы адзначана гістарычная радзіма гатунку. Для Dubbel - гэта Бельгія, «сілуэты» якой можна разгледзець на этыкетцы.

«У ліку сваіх асноўных мэт мы бачым знаёмства беларусаў з піўным светам і яго выключным разнастайнасцю, пашырэнне нашага агульнага ўяўлення пра культуру піва і яго гісторыі. Прычым мы не хочам ускладняць гэта знаёмства пошукам спецыяльных месцаў і сумненнямі, якія звычайна выклікае цана на імпартныя прадукты крафтовых бровараў. «Крынічны» Dubbel можна будзе знайсці на паліцах супермаркета каля дома па прыемным кошце », пракаментаваў Сяргей Рашэтнікаў, начальнік службы маркетынгу і рэкламы ААТ« Крыніца ».

Рэцэптура Dubbel прыйшла да нас з бельгійскіх манастыроў, з часоў сярэднявечча сталымі цэнтрамі еўрапейскага піваварства. Манахі абацтваў варылі піва для таго, каб зарабляць грошы на існаванне манастыра. Для ўласнага ўжывання варылі Single - светлае, менш шчыльнае і моцнае піва, якое дазвалялася ўжываць падчас посту. Гэта лёгкае піва адзначалі адным Х.

Dubbel - больш моцнае і насычанае піва, якое варылі для таго, каб прадаваць пры манастыры. Яго пазначалі «ХХ» - так і пайшла назва «Dubbel», ад фламандскага «двайны». Яго арыгінальны рэцэпт з'явіўся ў 1856 годзе ў абацтве Вестмалле, на поўначы Бельгіі.

Галерея: