ОАО «Крыница»

Новы прадукт - новая "Крыніца"

23 чэрвеня 2016 года ў загарадным клубе «Рыўера» (пад Мінскам) Броварная кампанія «Крыніца» прэзентавала новую флагманскую лінейку сваёй прадукцыі і рэбрэндынг самой кампаніі, да перазапуску якога прымеркаваны праект «Беларусь без межаў». На даху прама ля Мінскага мора, у становішчы, не абмежаванай ні фармальнасцямі, ні сценамі, госці пазнаёміліся з новай флагманскай лінейкай і новым вобразам кампаніі, група «Без білета» выканала свае песні ў суправаджэнні Біг-бэнда Заслужанага калектыву Прэзідэнцкага аркестра Рэспублікі Беларусь пад кіраўніцтвам Віктара Бабарыкіна.

Найбуйнейшая броварная кампанія краіны набыла новы знешні выгляд і змяніла рэцэптуру сваёй флагманскай лінейкі. У яе склад увайшлі 4 гатункі: «Светлае» і «Моцнае», рэцэптура якiч была цалкам перагледжана, і навінкі - гатунку «Прэміум» і «Цёмнае».

Krynica-presentation-01.jpg
 

 Пры адборы гатункаў вар'іраваліся тэмпературы і паўзы пры заціраньня соладу, змянялася тэмпература закісання. Выбраныя рэжымы заціраньня і закісання сусла, далі выдатныя вынікі па арганалептычных і фізіка-хімічных паказчыках гатовага прадукту. Аксамітавае і вытрыманае піва "Крыніца Цёмнае» зварана з выкарыстаннем карамельнага і паленага солад, якія надаюць напою багаты густ, насычаны цёмны колер. У светлых гатунках лінейкі выкарыстоўваўся новы для прадпрыемства гатунак хмеля. Цяпер за густ і водар светлага піва ад "Крыніцы" адказвае высакародны, з цытрусавай і ягаднай ноткамі, «Традыцыйны» хмель. Нязменным застаўся смак гатунку «Крыніца моцнае" - вельмі папулярны гатунак са сваёй спажывецкай аўдыторыяй. 

На ўпакоўцы новай "Крыніцы" дзве асабовых боку - і гэта не выпадкова. Новы прадукт заўсёды звернуты тварам да спажыўца і мае зносіны на трох мовах: звыклым рускай, роднай беларускай, касмапалітычная англійскай. Склад кожнага гатунку ў шэрагу «Крыніца» вынесены на асабовы бок, каб пакупнік заўсёды дакладна ведаў, што знаходзіцца пад вечкам.

Krynica_line_svetlae.jpg

«Канцэпцыя« Крыніца »Без межаў» выбрана не выпадкова. Як прадукт і прадпрыемства «Крыніца» прадстаўляе Беларусь у 15 краінах свету, а гэта значыць, што, у нейкай меры, кампанія з'яўляецца «паслом» ад Беларусі ў розных рэгіёнах. Гэта вялікая адказнасць, якую мы стараемся годна несці. Для гэтага нам трэба ўвасабляць у прадукце лепшае, што ёсць у беларусах. 

VrwbB0zsKLzQ0A.jpg

У аснову абноўленай "Крыніцы" закладзены адкрытасць, прыязнасць, сучаснасць, касмапалітызм. Нам здаецца, што гэтыя ўласцівасці ўласцівыя беларусам у поўнай меры. Сучасны спажывец шукае брэнд, які разумее яго і падзяляе яго каштоўнасці, кампанію, якая ідзе на дыялог. Такой кампаніяй мы стараемся быць. За апошні год мы актыўна прыслухоўваліся да таго, што дыктуе рынак, што кажуць нам людзі. Стараліся адэкватна рэагаваць на крытыку і вучыцца на сваіх памылках »- пракаментаваў Аляксандр Кіжук.

 Рэбрэндынг закрануў не толькі флагмана кампаніі. Сёння змяняецца ўся «Крыніца». З прыходам ў 2014 годзе новага кіраўніцтва і новай каманды пачаўся доўгі працэс аптымізацыі, дзякуючы якому, у тым ліку, выйшлі з друку цікавыя, незвычайныя для нашага рынку прадукты. Фінансавае становішча кампаніі палепшылася.

 Рэбрэндынг рыхтаваўся каля двух гадоў і яго вынік - новая «Крыніца» - ужо стаіць на паліцах крам. Канцэпцыю «Без межаў» ўвасабляе сумесны праект абноўленай "Крыніцы" і камунікацыйнага агенцтва NEF \ TBWA.
BBG_logo.jpg

У рамках праекта створаны сайт belarusbezgranic.by, дзе любы беларус, які жыве за мяжой, можа падзяліцца сваёй гісторыяй і прыадчыніць партал у гэтую краіну. 

У праекце ўжо зарэгістравана 45 амбасадараў - беларусаў, якія былі раскіданыя па ўсім зямным шары.

 Яны дзеляцца сваімі унікальнымі гісторыямі: ад падарожжа «дзікуном па Мексіцы», да спецыяльнага фотапраекта аб карэнных народах Новай Зеландыі. «Мы верым, што праект будзе расці і стане зручнай, цікавай і патрэбнай пляцоўкай для зносін без межаў», - дадаў дырэктар камунікацыйнага агенцтва NEF / TBWA Алег Раманаў. 

У падтрымку новай канцэпцыі брэнда і праекту «Беларусь без межаў», «Крыніца» разам з групай «Без квітка» і тэлеканалам АНТ арганізавала кругасветнае падарожжа, галоўнай мэтай якога стала высветліць, што значыць «быць беларусам». На ідэю падарожжа стваральнікаў натхніла песня гурта «Без білета» «Адрес - планета Зямля». У рамках падарожжа ўдзельнікі групы пабывалі ў 6 краінах свету: Расіі, Чылі, Егіпце, Перу, ЗША і Бразіліі, дзе сустрэліся з нашымі землякамі і разам з імі пацвярджалі здольнасць беларусаў дапамагаць, слухаць, чуць і дзейнічаць. 

Праект «Беларусь без межаў» увесь час адкрыты для новых паслоў. Вы можаце далучыцца да яго ў сацыяльных сетках Facebook (https://www.facebook.com/belarusbezgranic/) і Вконтакте (https://vk.com/belarusbezgranic), а таксама Youtube-канала (https://www.youtube .com / channel / UC1v-ysuMm90qew7ICEl0oRg), а з пачатку чэрвеня пачаў сваю працу сайт праекта, пабудаваны на ўнікальным кантэнце, створаным самімі карыстальнікамі. Адным з іх можаце стаць вы - заходзьце на belarusbezgranic.by і распавядайце свае гісторыі аб далёкіх краінах і тым, як там жывецца беларусам